Merci Merci:  0
Likes Likes:  0
Dislikes Dislikes:  0
Affiche les résultats de 1 à 3 sur 3

Sujet : Good Gbox-Server withe 2 Local (+NR.3 new Local) lookîng good Peers

Banni
    Inscrit
    Jan 2009
    Remerciement / J'aime

Good Gbox-Server withe 2 Local (+NR.3 new Local) lookîng good Peers

Hi @ll good Gbox-Sharpeers.
    I have two big, stabil and very seriös Server!!! I looking only seriös and good Peers withe local Cards. No looking me türkisch and araber Peers/Cards/Server (no looking ART/JSC/Showtime and....)!!!!

I have very good Peers withe many local Cards to my Share-Server. And me have actuell 2 local Cards and new comming this days new Card to my local Share. My Server is very strong (Ingnore Liste is today actuell) and i tested all new Peers -->LC Cards and Dist.1 Cards!!! Found me FAKE to Local -->delet me Peers and found me FAKE to Dist.1-->send me Message to Peers --> for delet and make Peers no delet --->delet me Peers from my Serverliste!!! My Server @Home have 20Mbit VDSL Line and is 24/7 online. New make me next Months Root Server-->this Server is proffesionel and me make this Server for good Sharing, withe good Ping and for 150%=online 24/7/360!!!!

My Server Date:
    Server1: Gbox 2.1b: Local is: Swiss SRG Full/HD: Dist:1=120
    Server2: Gbox 2.1b: Local is: Sexview Full: Dist.1=100
    New Card: comming to Server Nr.1 : Premiere Full/Sport/HD
    I looking only local -->No Local No Share!!!! I tested alle new Peers!!!! Pls no arbaber other türkisch Provider/Cards---->this Message ingore me!!! Peers no 24/7 online delet me!!!!

DZSatien Confirmé
    Inscrit
    Feb 2009
    Remerciement / J'aime

Icon11 salut

voici ma dligne et je veut la tienne une local et cher en algerie et je suit au chaumage je fait que voire la télé je peut t'etre utile a n'emporte quelle moment je suit titulaire d'un ingéniora en informatique
    et l'amis merci comme meme
    Dernière édition par BABYduNET; 17-02-2009 à 23:32

DZSatien Confirmé
    Inscrit
    Feb 2009
    Remerciement / J'aime
    mon hot mail et hadjo70@hotmail.fr et l'amis merci

Règles des messages