samsung smart tv

absey

DZSatien Passionné
Inscrit
27/8/11
Messages
476
bonjour

depuis quelque temps je n'arrive plus a accéder a develop sur les paramètres de ma tv samsung qui est un modèle UE46ES6300 .
je vais sur outils puis paramètre et la ligne ou il y avais develop pour accéder a l'adresse ip n'apparais plus est ce que quelq'un sait comment faire pour pouvoir accéder a l'adresse ip (ps comment injecter ssiptv sur smart hub il y est pas)
merci

- - - Mise à jour - - -

personne" pour une aide???????
bonjour

depuis quelque temps je n'arrive plus a accéder a develop sur les paramètres de ma tv samsung qui est un modèle UE46ES6300 .
je vais sur outils puis paramètre et la ligne ou il y avais develop pour accéder a l'adresse ip n'apparais plus est ce que quelq'un sait comment faire pour pouvoir accéder a l'adresse ip (ps comment injecter ssiptv sur smart hub il y est pas)
merci
 
bonjour

depuis quelque temps je n'arrive plus a accéder a develop sur les paramètres de ma tv samsung qui est un modèle UE46ES6300 .
je vais sur outils puis paramètre et la ligne ou il y avais develop pour accéder a l'adresse ip n'apparais plus est ce que quelq'un sait comment faire pour pouvoir accéder a l'adresse ip (ps comment injecter ssiptv sur smart hub il y est pas)
merci

- - - Mise à jour - - -

personne" pour une aide???????
bonsoir, franchement ssiptv comparé à smartiptv c’est vraiment pas terrible quelques euros pour une licence à vie ça vaut le coup.
sinon il faut installer par usb ici: http://forum.ss-iptv.com/viewtopic.php?f=3&t=2874&sid=8cfacc0e9289592121d25548cab556f9
 
Nowadays I am regularly writing on GarageBand, it has inspired me to download the application on my phone. GarageBand is a commendable application that provides you touch instruments and an endless list of recorded tunes. I have never enjoyed playing music, but on GarageBand, it’s magic. I don't need to learn special techniques to create a tune on the app, it just happens to be the best musical application till date.
 
Nowadays I am regularly writing on GarageBand, it has inspired me to download the application on my phone. GarageBand is a commendable application that provides you touch instruments and an endless list of recorded tunes. I have never enjoyed playing music, but on GarageBand, it’s magic. I don't need to learn special techniques to create a tune on the app, it just happens to be the best musical application till date.
This is not the subject
they are talking about ssip iptv and smart iptv
and you a music application
Happy for you if you enjoy with this application
But you need to post your own subject
And better in French
Sandrine
 
Under each class classification, Cmovies has an enormous gathering of motion pictures. Experiencing a film thumbnail, you can know a motion picture IMDB rating, motion picture plot, nation, and class.
Funny Videos Websites
 
We are amped up for the dispersion capability of the show, visit here as it speaks to a reasonable answer for MOST WB filiales in the US That need solid existing news tasks. The Daily Buzz will be able to reach you in the 6:00 am 9:00 am timeframe.
 
Retour
Haut